Al twee weken in Granada and still having fun! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Al twee weken in Granada and still having fun! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Al twee weken in Granada and still having fun!

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 September 2013 | Spanje, Granada

Holaaa chicos!

Bijna n week geleden dat ik wat heb geplaatst dus even n samenvatting van de week! Martes dus naar t Alhambra geweest, super mooi!

Mièrcoles con 3 chicas naar de kathedraal in Granada geweest, heel mooi om te zien maar we waren binnen n uur weer buiten hahaha. Daarna lekker tapas gegeten met meerdere mensen en verder gechilled op het dakterras boven mijn appartementje zelfs met n kerel die we bij tapas eten hebben leren kennen, hij kwam uit Vietnam en was hier voor n paar dagen. Daarna zijn we met een deel van de groep uitgegaan naar een wat kleiner barretje. Je krijgt daar 'puntos' bij elk drankje dat je besteld en van die 'puntos' kun je dan dingen kopen zoals n horloge, waaier, string, t-shirt en trui. (Ik ga voor de trui!) Die is helaas wel t duurste.. 75 puntos :O maar ik heb van iedereen zijn puntos gekregen omdat ik hier vergeleken met de rest behoorlijk lang ben :):) Dus nu heb ik al 39 puntos ^^.
Donderdag niet veel gedaan, s'avonds naar een Flamencoshow geweest en tapas gegeten. De flamencoshow was gaaf maar wel voor 1 keertje.. is mooi om de passie en alles te zien maar het sprak mij niet super erg aan. Vond alleen de kerel met z'n gitaarsolo awesome!

Viernes hadden we paella met de school boven op ons dakterras. Was echt heerlijk! Was gelijk een soort afscheidsfeest voor Petra die helaas alweer naar huis moest :( Super leuke avond was het! Ik en drie andere zijn de hele nacht opgebleven en hebben om half 10 Petra, Arlinda en Alex nog uitgezwaaid omdat ze naar Málaga gingen! Daarna de hele dag geslapen :) lekkere lazy day gehad en netjes m'n huiswerk gemaakt.

Domingo vamos a la playaaa! Lekker op t strand gelegen in Salobreño. En ik heb n nieuwe kamergenoooot. Ze komt uit Noorwegen en is een vriendin van een meisje uit Noorwegen dat ik al ken dus echt super toevallig dat ze hier zit en heel gezellig! Al de hele dag op het strand met haar (en andere) doorgebracht en s'avonds kwamen we er pas achter dat ze ook hier gaat wonen! :)

Welllll guess that's it :)
Hasta luego amigos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 7053

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: