Laatste week. - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Laatste week. - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Laatste week.

Blijf op de hoogte en volg Simone

24 November 2013 | Spanje, Granada

Hola people!!
Mijn laatste week gaat in.. :(
Morgen is het een dubbel gevoel omdat ik mijn verjaardag vier!! maar tegelijkertijd mijn laatste week heb op school en met iedereen hier.. :(
Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag al soort van gevierd! Vrijdag hebben we eerst hier met een paar mensen curry gemaakt, super lekker! Daarna kwamen er meerdere mensen en hebben we eerst hier wat gedronken en zijn we daarna uitgegaan naar Campus.

Zaterdag uiteraard he-le-maal NIKS gedaan! Lekker heel de dag films gekeken en lui op de bank gehangen, aka perfect hangover-day!

Vandaag ben ik naar het busstation gegaan om alvast een ticket te halen voor zaterdag, nu komt het toch wel heel dichtbij.. heb ook al mijn boarding pass uitgeprint!
Deze week ga ik waarschijnlijk met mijn huisgenootje naar een Arabisch badhuis lekker een massage en in de sauna! HEERLIJK! Verder komt mijn ex-huisgenootje woensdag weer terug naar Granada van haar anderhalve week rondreis door Portugal! Ben zo blij dat ik haar nog een keer kan zien!
Veel zin in deze week lekker genieten van de laatste dagen hier! Deze week is het rond de 14 graden dus nog steeds beter dan in Nederland :D:D Dat is toch wel echt een nadeel van weer terug gaan.. de kou in :|

Afgelopen week zijn we met school nog een keer naar de bios geweest, naar Turbo! Geweldige film! We zaten daar met mijn lerares en 5 andere studenten tussen 5 kindjes met hun papa's en mama's en ik denk dat wij het net zo leuk vonden als die kindjes! Er was een heel schattig jongetje die riep om turbo aan te moedigen: venga turbo vamos turbo! Super schattig!

Verder is Granada nog steeds geweldig maar kan ik echt niks zinnigs bedenken om te vertellen! hahaha dus nos vemos una otra vez!

besos! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1968
Totaal aantal bezoekers 7041

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: