Op de helft :( - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Op de helft :( - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Op de helft :(

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 Oktober 2013 | Spanje, Granada

Hola chicos!
Lo siento lo siento! Al twee weken niks meer geschreven.. Tijd vliegt weer voorbij!
Vorige week mijn ouders en zussen op bezoek gehad! Vrijdag natuurlijk gewoon uitgegaan want ze kwamen zaterdag wat later in de middag aan! :D We waren beland bij een bar waar ze een shotje hadden met mijn naam! Natuurlijk moest ik die even uitproberen en hij smaakte lekker zoet.

Zaterdag ben ik ze op gaan halen bij het busstation en daarna samen naar hun appartement gegaan. Die zondag door Granada gelopen en zijn we naar een park geweest: Carmen de los martires. Super mooi om te zien en hele mooie uitzichtpunten! s'Avonds naar mirador de san nicolas geweest, prachtig was het! Je hebt een geweldig uitzicht op het Alhambra en een deel van de stad (zie foto :) )
Maandag, dinsdag en woensdag ben ik natuurlijk gewoon naar school geweest maar heb ik na school tijd doorgebracht met mijn familie (wel fijn om voor n paar dagen niet te koken ^^) Maandag avond heb ik standaard tapas avond maar deze keer zijn we na 1 tapa naar ons huis gegaan en hebben we op het dakterras gezeten omdat Fabrizio dinsdag jarig was! (36 jaar :O) Dat moesten we natuurlijk vieren, Isabel en ik hadden een chocolade cake gekocht :) Woensdag was de laatste avond en zijn we tapas gaan eten. Super lief dat ze langskwamen om eventjes te kunnen zien hoe het met me gaat en waar ik precies woon want ze waren natuurlijk wel nieuwsgierig naar hoe het er hier nou werkelijk uitziet!

Deze week (zoals altijd..) weer uitgegaan :D. Deze keer waren we maar met z'n 3e.. een nieuw meisje uit Duitsland (leonie) en een wat oudere man uit Engeland (Nigel) De rest waren allemaal afhakers.. :( Maar dat maakte ons niet uit! Wij wilde heel graag de club 'Camborio' zien omdat iedereen zegt dat je een heel mooi uitzicht hebt op het Alhambra. En inderdaad je had een mooi uitzicht op het Alhambra terwijl je binnen in die disco stond! Super gaaf om te zien. Terwijl we in de rij stonden hebben we 2 meiden leren kennen uit Amerika en daar de hele avond mee opgetrokken. De volgende dag zijn we tapas wezen eten met die meiden (Leonie en ik) en was er in Granada ook feest. Het was 'la noche en blanco' dus hebben we beetje door de stad gelopen en daarna nog even wat gedronken in het appartement van een van de meiden.
Zondag zijn we naar het strand gegaan HEEEEERLIJK WEER!! (ik wil jullie niet jaloers maken ofzo..) Zelfs nog kunnen zwemmen! Heerlijk heel de dag ontspannen op het strand gelegen en mn kleurtje even bijgewerkt ^^
Maandag weer gewoon naar school en s'avonds tapas. De afgelopen weken waren er ongeveer 25 mensen bij de tapas dus dat was echt teveel alleen deze week dacht iedereen volgens mij dat het te veel was want we waren ineens met z'n 8e! Daarna zijn we met een paar man nog wezen biljarten (Isabel had sjans met de bediening en kreeg een gratis mojito! haha)

Vanavond gaan we met school naar de bioscoop, ben benieuwd of ik er iets van kan volgen.. de film heet: la gran familia española. Volgens mij is het ongeveer hetzelfde als 'alles is familie'. Donderdag is het weer salsa dansen, daar heb ik wel veel zin in. :)
Vrijdag zijn we van plan om paella te maken (jaja helemaal zelf) dus ben benieuwd! We wilde ook mensen uitnodigen maar we kwamen al snel op een aantal van 14 personen dus we zullen zien of we genoeg kunnen maken voor zoveel mensen haha aangezien we maar 2 pannen hebben die daar geschikt voor zijn..

Deze zaterdag realiseerde ik me ook dat ik al op de helft ben :( tijd gaat zo snel..

Zal de volgende keer eerder schijven!

Adios chicos xxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 7046

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: