Nog maar 2 weken :| - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken :| - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken :|

Blijf op de hoogte en volg Simone

17 November 2013 | Spanje, Granada

Hola chicos!

Over twee weken zit het er alweer op.. Gewoon al bijna drie maanden in Granada en ik geniet nog steeds!

Deze week is een huisgenootje vertrokken.. :'( Ze gaat 1.5 week rondreizen en daarna komt ze weer terug naar Granada voor nog een paar weken dus gelukkig zie ik haar nog voordat ik vertrek richting Nederland!!
Ben hier zo hecht geworden met mijn huisgenootjes Isabel en Linda dat het waarschijnlijk heel raar wordt als Linda er deze week niet zal zijn..
Vandaag hebben we wel een nieuw huisgenootjes gekregen! Lindsay een meisje uit Amerika, Chicago. Ze ziet eruit alsof ze iets van 22 jaar is maar ze is 32 :O Ze komt gelukkig aardig over dus we zullen zien.

Vrijdag en zaterdag hebben we kook avonden gehouden! Vrijdag hebben we chilli con carne met tortilla wraps gemaakt. Het was gelijk een soort van afscheidsfeest voor Linda. Daarom hadden Isabel en ik natuurlijke en cadeautje gekocht voor Linda en een kaart geschreven in het NOORS. Daar klopte natuurlijk geen reet van maargoed we hebben het in ieder geval geprobeerd!! Gisteren hebben we spaghetti carbonara gemaakt :D Super lekker en heeeel gezellig om met z'n alle te koken!
Gisteren zijn we ook uit gegaan, toen we thuiskwamen en Isabel en ik onze tanden gingen poetsen was ons andere huisgenootje niet zo blij.. Opeens deed ze haar deur open en schreeuwde ze: Omg don't be so loud its 5 o'clock in the morning!! hahaha natuurlijk moesten Isabel en ik lachen xD vooral toen Isabel zei dat ze niet eens gelijk had omdat het al bijna 6 uur was hahaha!

De week ervoor op zondag zijn we op een spontane roadtrip gegaan naar Ronda! Super gaaf en super mooi! (foto's staan op fb :D) Echt een super dag gehad en veel gelachen!! En op vrijdag natuurlijk weer uitgegaan zoals we dat ongeveer elke week doen!

Verder ben ik natuurlijk weer netjes elke dag naar school geweest en netjes mijn huiswerk gemaakt! (oke, oke af en toe niet maarja, kan niet ALTIJD perfect zijn natuurlijk)
Deze week gaan we met school weer naar de bios en willen Isabel en ik naar de film 'Turbo' gaan!

Dat was het denk ik wel.. Komt nu toch wel heel dichtbij om weer naar huis te gaan. Voelt een beetje dubbel omdat ik aan de ene kant niet kan wachten om iedereen weer te knuffelen! maar aan de andere kant moet ik afscheid nemen van iedereen hier en deze geweldige stad :(

Adios!
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 7123

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: