Eerste week gehad! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Eerste week gehad! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Eerste week gehad!

Blijf op de hoogte en volg Simone

18 September 2013 | Spanje, Granada

Holaa!

Zo eerste week in Granada zit er alweer op!

Donderdagavond voor t eerst 'uitgegaan'. Was netjes om 1 uur thuis :) Vrijdagavond hadden we een housewarming van twee Noorse meiden! Ze zijn nu van Escuela Delengua af maar zijn nu erasmus studenten en hebben n kamertje in Granada dus of course moest dat gevierd worden. Was echt een hele gezellige avond met iedereen, veel gelachen!!

Dit weekend leuk weekend gehad! Zaterdag heel de dag naar Córdoba met mensen van de school en een gids die ik helaas nog totaal niet kon verstaan.. maarja gaat best lastig als hij in het Spaans over historische filosofen en shit praat..wel jammer maargoed heb zoveel mooie dingen gezien dus heb me niet verveeld! Córdoba es muy bonita en vooral de kathedraal is echt heeeel mooi en zeker de moeite waard!
Zondag kon ik eindelijk lekker uitslapen! alles lekker op zn Spaans gedaan (A.k.a -> relaxe) Veel kunnen skype met lieve opa en oma, mama, papa en lieve vriendinnetjes!! Fijn dat ik ze weer eventjes kon zien en m'n verhalen kan vertellen! Zondag middag had ik een surprise party voor mijn huisgenootje! Ze werd 21 en mijn andere huisgenootje en ik hadden een surpriseparty georganiseerd. Iedereen kwam rond half 5 om de kamer mee te versieren en bracht lekker eten en drinken mee! Tegen half 6 kwamen mijn huisgenootjes weer thuis van eventjes 'shoppen' (afleidingsmanoeuvre ^^) Ze had het totaal niet verwacht en ze was zooo blij! echt zo leuk om te zien hoe je iemand zo blij kan maken :D s'Avonds een super gezellig feetje gehad en daarna nog eventjes met een paar mensen naar n shishabar geweest (yeaah finally!)

Maandag was het zoals gewoonlijk tapasavond! Zondag komen er vaak nieuwe mensen en maandag gaan we met diegene die meegaan lekker tapas eten!
Dinsdag zijn we om 4 uur naar het Alhambra geweest! muy bonita :) maar ook super vermoeiend. s'avonds nog eventjes tapas gegeten en daarna lekker gaan slapen

Adiós amigos! X

  • 18 September 2013 - 13:49

    John Freijse:

    He lijkt meer een feest als studie.
    Geniet er maar lekker van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 7053

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: