Eerste paar dagen in Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen in Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Simone Freijse - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen in Granada

Blijf op de hoogte en volg Simone

12 September 2013 | Spanje, Granada

Hola!

Pas een paar dagen in Granada en al zoveel gedaan! De school organiseert vanalles om te doen, super leuk!
Maandag avond is het standaard tapasavond! (mi gustaaa :D) Dat was echt een suuuuper leuke avond! Lekker gegeten en veel gekletst in allerlei talen!

We hebben verschillende nationaliteiten op school en niet iedereen kan Engels.. We hebben twee Italianen die totaal geen Engels kunnen, zij spreken Spaliaans.. hahaha Spaans met Italiaans gecombineerd. Redelijk veel Nederlanders en Duitsers, ook een Russisch meisje, Frans, Zwitsers, Australies en Koreaans. Super gezellig allemaal! Merk dat ik echt wel steeds meer kan verstaan, zelfs van de Italianen :)
Dinsdag heb ik door Granada gelopen met mijn twee Duitse huisgenootjes, Alex en Arlinda. Granada is echt een super mooie stad! Je kunt naar de meeste dingen gewoon lopen dus dat is echt chill.

Woensdag (gistere) organiseerde de school n uitje naar de bergen. Eerst half uur met de bus en daarna daar gewandeld en bij een soort riviertje 2 uur gezeten ofzo was echt super mooi en heel gezellig! We vertrokken om 3 uur, half 4 s'middags en waren weer terug om half 9, 9 uur. Daarna met z'n alle tapas gegeten en s'avonds waren we rond 11 uur weer thuis haha dus echt een suuuper leuke dag en avond ^^

School is ook suuuper leuk om naartoe te gaan! (dat ik dat nog ooit zou zeggen.. :O) Leer veel dingen maar krijg ook veel dingen die ik al wel ken. Zit nu met twee Nederlandse meiden in de klas en een vrouw uit Korea (ze is 32 maar ziet eruit als 20 ofzo)
Vandaag rond 4 uur gaan we met een hele groep bij iemand op t dakterras n party maken :D haha nouja mag eigenlijk geen feest worden gehouden dus we'll see. En ja weet niet tot hoelang dat duurt misschien gaan we nog uit dus idunno.
Praat voornamelijk Engels met de mensen hier maar in de les bijna alleen maar Spaans. Duits praat ik soms met mijn huisgenootjes en Nederlands met de Nederlandse meiden. Dus 4 talen die ik de hele tijd moet switchen hahaha!

Nou, dat waren mijn eerste 3 daagjes ongeveer haha!

Adios! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Backpacken met StudyTravel

Recente Reisverslagen:

24 November 2013

Laatste week.

17 November 2013

Nog maar 2 weken :|

02 November 2013

Nog minder dan een maand

23 Oktober 2013

Op de helft :(

06 Oktober 2013

Time flys..
Simone

12 weken taalcursus in Granada!

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 7047

Voorgaande reizen:

13 September 2009 - 13 November 2029

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: